رادیاتور چیست؟

متداول ترین مبدل حرارتی که در سیستم حرارتی استفاده می شود “رادیاتور” می باشد. اساس کارکرد رادیاتور تبادل دما بین آب گرم و هوا توسط فلزهادی بکار رفته در آن می باشد. البته سطح تماس هوا با رادیاتور و میزان آب در گردش داخل رادیاتور از عوامل تأثیرگذار برضریب تولید حرارت می باشد. به همین منظور نصب رادیاتور شوفاژ باید توسط افراد متخصص انجام شود.

رادیاتور در انواع مختلف رادیاتور آلومینیومی، رادیاتور پانلی،رادیاتور فولادی، رادیاتور حوله خشک کن، رادیاتور قرنیزی و برقی در طرحها و رنگها و کاربری های متفاوت طراحی و تولید می شود. رادیاتورها عموما دارای یک ورودی و خروجی و با دوعدد شیر مخصوص نصب می شوند.

  • رادیاتور فولادی
  • رادیاتور آلومینیومی
  • رادیاتور پانلی
  • رادیاتور حوله ایی

رادیاتور فولادی چیست؟

متریال مورد استفاده در  رادیاتور فولادی ورق های فولادی مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی می باشد که به صورت یکپارچه تهیه و در شکلها و طرح های مختلف ارائه شده است.

مدل قدیمی این رادیاتور تقریبا از رده خارج شده و طرحها و مدل های جدیدتری در بازار عرضه گردیده است.

رادیاتور آلومینیومی چیست؟

متریال مورد استفاده در این رادیاتور آلیاژی از آلومینیوم می باشد که غالبا به روش دایکاست تولید شده و واحد شمارش ومحاسبه آن، پره می باشد و در بلوک های ۱۰-۷-۵ پره به بازار عرضه می گردد. قابلیت مونتاژ و تبدیل به بلوک های بزرگتر از ویژگی های این نوع رادیاتورهاست. همچنین به واسطه تنوع رنگ و طرح، رادیاتورآلومینیومی رایج ترین و پرفروش ترین رادیاتور در بازار ایران می باشد.

رادیاتور پانلی چیست؟

متریال مورد استفاده در این رادیاتور ورق های فولادی مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی می باشد که به صورت یکپارچه تهیه شده و در طرحها و رنگ های گوناگون به بازار عرضه گردیده است.

رادیاتور پانلی” در کشورهای اروپایی بسیار متداول بوده و نسبت به رادیاتور فولادی و رادیاتور آلومینیومی از مزیت هایی همچون ضریب حرارتی بیشتر به دلیل استفاده از ۲ کلکتور، سهولت در نظافت، زیبایی و یکپارچه بودن و سازگاری با انواع پکیج برخوردار است.

رادیاتورحوله خشک کن چیست؟

 رادیاتورحوله خشک کن ” رادیاتوری است که در سرویس های بهداشتی، محیط استخر، سونا، جکوزی و فضاهای مرطوب نصب واستفاده می شود. این رادیاتورها به دو منظور گرم کردن محیط و همچنین خشک کردن حوله و البسه مورد استفاده قرار می گیرند و از طرحها، شکلها و متریال های گوناگونی برخوردار می باشد.

ما در اول سرویس برای خدمات مربوط به رادیاتور شوفاژ قیمت منصفانه و مناسبی را ارائه می دهیم. شما مشتریان عزیز می توانید کمترین قیمت اجرت تعمیر رادیاتور شوفاژ و تعمیر فن کویل همچنین خدمات لوله کشی شوفاژ و عایق کاری لوله شوفاژ و نصب رادیاتور را در مجموعه تاسیساتی ما درخواست کنید.

5/5 - (3 امتیاز)