استخر و جکوزی از قدیم از مفرح ترین و شاداب ترین تفریحات بشر و شنا کردن و در آب غوطه ور بودن از بهترین احوالات انسان بوده و هست. در ابتدا استخر و آب تنی فقط در فصل تابستان و گرما طرفداران را به خود مجذوب میکرد تا اینکه با انقلاب صنعتی و پیشرفت صنعت درحوزه گرمایش و سرمایش این امکان فراهم شد که در زمستان ، حتی در زیر بارش برف و در مناطق کوهستانی انسان از لذت گرمای مطبوع آب استخربی بهره نباشد.

تاسیسات گرمایشی استخر و جکوزی تاکنون دستخوش تغییرات رو به پیشرفت و بهره وری از امکانات فوق الذکر بوده است که آخرین تحول در این زمینه پکیج استخری میباشد.

در ایران کلمه پکیج یادآور پکیج دیواری در آپارتمانهاست اما پکیج علاوه بر تولید گرما امکانات دیگری را در اختیار کاربران قرار میدهد.واضح است که پکیج استخری جایگزین موتورخانه مرکزی است که علاوه بر اشغال فضای بیش از حد و سر و صدای زیاد از هزینه تعمیر و نگهداری بالایی برخوردار بوده است.ضمن اینکه فرآیند انتقال گرما از موتورخانه تا مجموعه استخر و جکوزی هزینه بر و با اصطحلاک بالاست .  پکیج استخری نه تنها مشکلات اشاره شده را ندارد بلکه می توان به عنوان موتورخانه نیز از آن یاد کرد.

این پکیج به تنهایی می تواند آب موجود در استخر را به دمای ایده آل که بین 25 الی 29 درجه سانتی گراد است برساند و در همان دما ثابت نگه دارد و همزمان همین فرآیند را در مورد آب حوضچه چکوزی نیز انجام دهد حتی به صورت سفارشی می تواند تامین آبگرم چند دوش و سرویس بهداشتی مربوط به استخر و جکوزی و همزمان گرمایش محیط  سالن ورزشی منظور را به عهده بگیرد.

پکیج استخری به دور از موتورخانه مرکزی و به صورت مستقل می تواند بهترین سرویس را ارائه دهد.

پکیج استخری چه کار میکند ؟

پکیج استخری با تکیه بر تجهیزات استخر و تصفیه خانه استخر، قابلیت گرمایش آب استخر را با کیفیت مطلوب ، هزینه کم و اصطحلاک پائین عهده داراست . این در حالی است که به صورت همزمان گرمایش آب جکوزی را نیز با دمای مناسب آن انجام دهد . در این فرآیند پکیج استخری را میتوان در مدل هایی سفارش داد که امکان ارائه آبگرم جهت دوش و سرویس بهداشتی و همچنین گرمایش محیط سرپوشیده استخر و جکوزی را داشته باشد . پس میتوان به این سیستم پکیج گرمایشی استخرخانگی گفت چرا که این پکیج ها فقط برای مصارف خانگی طراحی شده ، یعنی استخر ، جکوزی با ابعاد کوچک.

پکیج استخری امرالد بهترین انتخاب

از زمانی که ساخت و استفاده از استخرهای آپارتمانی ، خانگی و ویلایی وارد مباحث ساختمان سازی شده و به تدریج تبدیل به الویت مجتمع های لوکس قرار گرفت، شرکتهای زیادی در زمینه طراحی و تولید تجهیزات گرمایشی استخر و جکوزی پا به عرصه صنعت گذاشتند .  به جرات میتوان گفت که پکیج استخری امرالد از طلایه داران این صنعت با تکیه بر دانش فنی و تجربه تولید تجهیزات گرمایشی گامهای اساسی در این زمینه برداشته و اکنون بزرگترین و خوشنام ترین کارخانه در زمینه طراحی و تولید پکیج گرمایشی استخر خانگی لقب گرفته است.

چرا بهترین پکیج استخری ، امرالد است ؟

در هنگام خرید پکیج استخری باید به تمام جزئیات ، تجهیزات و امکاناتی که این دستگاه در اختیار شما قرار میدهد توجه ویژه داشت . این در حالی است که کیفیت ، گارانتی و خدمات پس از فروش بزرگترین چالش مصرف کنندگان و خریداران پکیج گرمایشی استخر خانگی ، در حوضه اقتصادی آن است. قیمت پکیج امرالد در سطحی است که جزو گزینه های مطرح در هنگام انتخاب است .  از بین تمامی برندها و تولیدکنندگان مینوانید با توجه به ویژگیهایی که به آن اشاره شد ، کاملا هوشمندانه و با اطمینان از قیمت پکیج امرالد آن را خریداری کنید . تیراژ ساخت ، فروش و تعداد نصب پکیج امرالد ، هم از نکاتی است که نمیتوان آن را نادیده گرفت.تمام این نکات مهم که در بالا ذکر شده ، همگی جزو مزایا و دلایلی است که با اطمینان و به راحتی میتوانید پکیج استخری امرالد را انتخاب کنید .

داخل پکیج استخری امرالد چه خبر است ؟

   

وقتی پکیج استخر امرالد را خریداری میکنید یعنی بالاترین سطح کیفیت و کارائی را از آن انتظار دارید همین انتظار و توقع از جانب خریداران و مصرف کنندگان ، گروه تولیدی پکیج استخری امرالد را بر آن داشته است که از آخرین تکنولوژی و تجهیزات بر پایه بروزترین استانداردهای صنعتی بهره ببرند تا  مناسبترین بهره وری را از تجهیزات داخل پکیج گرمایشی ارایه کنند .

در قدم اول انرژی گرمایی که توسط مشعل شوفاژ با سوخت گاز یا گازوئیل تولید میشود . این انرژی در محفظه ای به نام دیگ به سیال که همانا آب می باشد منتقل می شود.

این دیگ فولادی آبگرم به عنوان مولد اصلی گرمایش از جنس ورق فولاد آتش خوار در همان کارخانه پکیج استخری امرالد به صورت فایرتیوپ با فشار کاری 6 بار تولید می شود و از بالاترین کیفیت به واسطه طراحی شگفت انگیز و نظارت مستمر مهندسین بر فرایند تولید ، برخوردار است.

در مرحله دوم آب داغ تولید شده به مبدلها منتقل میشود.مبدل ها ( مبدل استخر و مبدل جکوزی ) از جنس استنلس استیل بوده و در همین کارخانه پکیج استخر امرالد طراحی و تولید میشود. مبدل استنلس استیل از نوع مبدل پوسته لوله میباشد که در حال حاضر پرکاربردترین و پرفروش ترین مبدل های موجود در بازار است.

در این مبدلها از یک طرف آب استخر یا جکوزی به صورت جداگانه وارد میشود و از طرف دیگر آب داغ تولید شده توسط دیگ فولادی وارد شده و به صورت تبادلی آب استخر و جکوزی را گرم کرده و به دمای ایده آل می رساند . این فرایند کلی یک دستگاه پکیج گرمایشی استخر خانگی است اما وظیفه گردش و سیرکوله کردن آب داغ بین دیگ فولادی آبگرم و مبدلها به عهده پمپ سیرکولاتور است.در پکیج استخری امرالد تلاش بر آن است که از مرغوب ترین و معتبرترین پمپهای موجود در بازار ایران استفاده شود در این راستا بسته به موجودی انبار و سبد واردات شرکت از برندهایی همچون ویلو WILLO  گرانفوس داب و … استفاده میشود.این پمپها از سری پمپهای بی صدا ، دائم کار و با ابعاد کوچک و قدرتهای متفاوت نسبت به ظرفیت پکیج استخری استفاده و نصب میشود.در مدلهایی که قابلیت تامین آب گرم سرویسهای بهداشتی را نیز دارد ، طراحان اقدام به تعبیه مبدل صفحه کرده اند.این مبدل ها که از جنس استنلس استیل می باشد با ابعاد و ظرفیتهای مشخص فقط جهت تولید آبگرم مصرفی بهداشتی در پکیج استخری امرالد نصب میشود.در پکیج استخری امرالد تجهیزات کنترل ایمنی و ناوبری نیز استفاده شده است که همگی از مرغوب ترین کالاهای مورد نیاز پکیج امرالد است تجهیزاتی همچون برد الکترونیکی ترموستات ها ، شیر یکطرفه و شیر اطمینان و غیره ، که تجهیزات ایمنی در راستای بالا بردن ضریب ایمنی بکار رفته است و تجهیزات کنترلی جهت تنظیم و ناوبری و هدایت دستگاه در نظر گرفته شده است .

یکی از مهمترین ویژگیهای پکیج امرالد امکان دسترسی به کلیه تجهیزات نصب شده در دستگاه می باشد ، به طوری که با باز کردن بدنه و روکش محافظ پکیج امرالد به راحتی و به سهولت میتوان تمام مراحل انجام سرویس های دوره ای و تعویض قطعات را انجام داد . این ویژگی یکی از دلایل عمده انتخاب و پیشنهاد فروشندگان و سرویس کاران پکیج استخری امرالد به مشتریان اختصاصی است.

مهندسان و طراحان این دستگاه بررسی ویژه از شرایط بازار و سلیقه مصرف کنندگان و همگام با پیشرفت تکنولوژی ، سعی بر آن داشته اند که همزمان با بالا بردن سطح کیفی محصول ، قیمت پکیج امرالد را در سطح مطلوب و در راستای مشتری مداری حفظ کنند.

انواع پکیج استخری امرالد کدام است ؟

کارخانه پکیج استخری امرالد با هدف تنوع محصول ، اقدام به تولید چند مدل پکیج امرالد نموده است که میتواند تمام سلایق خریداران را برای مجموعه استخر و جکوزی های خانگی را پوشش دهد.این مدلها شامل پکیجهائی است که با کاربری هایی گرمایش آب استخر ، گرمایش آب جکوزی ، گرمایش فضای سالن استخر و جکوزی و همچنین تامین آب گرم جهت سرویسهای بهداشتی سالن استخر و جکوزی قابل سفارش و خریداری است و میتوان تمام یا قسمتی از این گزینه ها را انتخاب کرد.

مدل ها و کاربرد انواع پکیج استخری امرالد کدام است ؟

همان طور گفته شد پکیج استخری امرالد در ظزفیتهای متفاوت با کاربری و قابلیت های چندگانه طراحی ، تولید و به بازار عرضه میشود این تفاوتها با کلمات اختصاری مشخص میشود.

سری P  برای گرمایش آب استخر و تامین آب گرم بهداشتی و گرم کردن رادیاتورهای سالن استخر( سه منظوره )

ظرفیتهای سری PN  مختص گرمایش آب استخر ( تک منظوره )

مدل PJ  با کاربری کامل یعنی گرمایش آب استخر ، گرمایش آب جکوزی ، تامین آب گرم بهداشتی و همچنین گرمایش سالن مجموعه استخر و جکوزی ( چهار منظوره )

ظرفیت گرمایشی پکیج استخری  امرالد نبز به انواع 65000 کیلو کالری ، 85000 کیلوکالری ، 125000 کیلوکالری ، 160000 کیلوکالری و 200000 تقسیم بنده میشود پیشنهاد میشود برای اینکه خرید موفق تری داشته باشید لازم است که تمامی جزئیات و مشخصات پروژه شما توسط کازشناسان هوایش محاسبه و بررسی گردد و سپس شما انتخاب دقیق تری از میان مخصولات داشته باشید پس شماره تلفن ویژه 73092-021 را به خاطر بسپارید.

نکات مهم در انتخاب پکیج گرمایشی استخر خانگی امرالد

  • اطلاع کافی و دقیق ابعاد استخر ( طول ، عرض ، عمق )
  • ظزقیت کاسه جکوزی و تعداد نازلهای موجود در آن
  • موقعیت جغرافیایی و آب و هوائی پروژه
  • سرپوشیده بودن یا رو باز بودن استخر و جکوزی
  • فاصله محل نصب پکیج استخری تا کاسه استخر و جکوزی ( محل احداث تصفیه خانه )
  • تعداد دوش و سرویسهای بهداشتی در مجموعه استخر
  • سایز لوله های ورودی و خروجی ( رفت و برگشت ) گرمایش استخر و جکوزی

باز هم تاکید میشود که اطلاعات فوق جهت محاسبه دقیق ظرفیت و انتخاب پکیج استخری مناسب ضروری میباشد.

  • در صورت سر پوشیده بودن مجموعه ، ابعاد ، ارتفاع سقف و نوع پوشش دیوار های جانبی
  • اختلاف سطح ( سطح تراز ) مجموعه استخر و جکوزی با تصقیه خانه استخر

مزایای استفاده از پکیج استخری امرالد

1-   بهره مندی از بالاترین سطح کمی و کیفی پکیج استخری

2-   بهره گیری از یک سیستم گرمایشی متمرکز و جداگانه از موتورخانه

3-   خریدی اقتصادی به واسطه پائین بودن قیمت پکیج امرالد

4-   صرفه جوئی در فضای احداثی برای گرمایش آب استخر و جکوزی

5-   منحصر به فرد بودن پکیج امرالد به واسطه در اختیار داشتن تمام امکانات مورد نیاز استخر و جکوزی

مزایای فنی پکیج استخری امرالد

1-   بویلر اختصاصی جهت تولید انرژی گرمایشی با ورق فولادی آتش خوار

2-   استفاده از مبدل استنلس استیل در راستای بهره مندی از بالاترین درجه گرمایش

3-   بهره گیری از مرغوبترین قطعات اروپائی و آسیائی

4-   استفاده از مرغوبترین مبدل صفحه ای

5-   کاور اختصاصی پکیج امرالد جهت محاقظت فیزیکی از پکیج و زیبائی منحصر به فرد

6-   ابعاد و وزن مطلوب

7-   قابلیت کارکرد با مشعلهای گازوئیل سوز و مشعلهای گازسوز

چند نکته مهم در نصب و بهره برداری از پیج استخری امرالد

در هنگام جابجائی و حمل و نقل حتما روکشهای پکیج استخری امرالد را باز کنید تا آسیب نبیند

بهتر است برای پکیج امرالد در تصفیه خانه حتما یک فونداسیون محکم ساخته شود

برای خرید مشعل متناسب با پکیج ، حتما با کارشناسان هوایش مشورت کنید.

برای نصب مشعل حتما از فیلتر گاز مناسب استفاده کنید

برای نصب پکیج استخری امرالد از سرویس کاران مور تائید گروه خدماتی اول سرویس بهره بگیرید برای هماهنگی به آدرس WWW.AVVALSERVICE.COM یا با شماره 73092-021 تماس بگیرید.

برای اطلاع ار کلیه جزئیات و مشخصات پکیج استخری امرالد میتوانید فایلهای دانلودی با تمام جداول و توضیحات فنی شامل ابعاد ، وزن ، اتصالات و… را در اختیار داشته باشید.

مجموعه اول سرویس با ارائه خدمات باکیفیت در زمینه طراحی، ساخت استخر خانگی سونا و جکوزی و حتی سرویس و نگهداری استخر و ساخت جکوزی و لوله کشی استخر و لوله کشی جکوزی به شکل کاملا حرفه پاسخگوی نیاز شما مشتریان محترم می باشد. برای مشاوره با کارشناسان ما و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (3 امتیاز)