۱۰ نکته مهم برای خرید پکیج های دیواری و زمینی

قبل از خرید پکیج دیواری یا زمینی هم مثل همه کالای دیگری باید به نکات فراوانی توجه کرد. آنچه میخوانید تلاش کارشناسان اول سرویس برای اطلاع رسانی دقیق و افزایش آگاهی شما در هنگام سفارش و خرید پکیج میباشد.

۱- خرید برند و محصول معتبر

از آنجا که شرکت های زیادی اقدام به تولید ، مونتاژ و وارد کردن انواع پکیج در بازار کرده اند لذا اکثر این محصولات دارای گارانتی معتبر ، نصب رایگان و از همه مهمتر خدمات پس از فروش مناسبی نیستند. این در حالتی است که قیمت این محصولات نسبت به دو شرکت تولیدکننده پکیج یعنی ایران رادیاتور و بوتان بسیار بالاتراست. اصالت و کیفیت تنوع برند های بوتان و ایران رادیاتور نیازی به تعریف ندارد.

۲- اطمینان از نو و آکبند بودن دستگاه

هنگام خرید و تحویل گرفتن پکیج حتماً از آکبند بودن بسته بندی دستگاه مطمئن شوید. دستگاه نباید دارای خط و خش، فرورفتگی و رنگ پریدگی باشد و حتماً حتماً از وجود برگه گارانتی  دستگاه دربسته بندی آن اطمینان حاصل کنید.

اطمینان از نو و آکبند بودن پکیج های خریداری شده

۳- پکیج خریداری شده برای استان مربوطه تولید شده باشد

روی بسته بندی و کارتن دستگاه استان محل نصب مشخص شده است حتماً به این نکته توجّه کنید. در غیر این صورت پکیج شامل گارانتی ، نصب رایگان نمی‌شود.

پکیج هر استان مخصوص آب و هوای آن استان است

۴- انتخاب ظرفیت مناسب پکیج با زیربنای مفید

پکیج های موجود در بازار دارای ظرفیتهای( ۲۲-۲۴-۲۶-۲۸-۳۲ و ۳۶ هزار کالری ) هستند و هر کدام  برای زیربنای مشخص طراحی شده است. لذا قبل از خرید با کارشناسان خبره یا اطلاعات موجود در سایت فروش آنلاین (هوایش www.havayesh.com ) ارتباط برقرار کرده و مطمئن تر خرید کنید.

۵ ترجیحا پکیج فن دار استفاده کنید.

اگر محل نصب پکیج درداخل آپارتمان در نظر گرفته شده است مطلوب است که از پکیج های فن دار استفاده کنید، زیرا آلاینده ها و مواد سمّی حاصل از احتراق گاز با قدرت الکتروفن موجود در پکیج از طریق دودکش به بیرون منتقل شده و از انتشار آن در فضای آپارتمان جلوگیری میکند.اگر ارتفاع دودکش توکار کمتر از ۲ متر باشد حتما باید از پکیج فن دار استفاده کنید.

۶-استفاده از دودکش دو جداره

اگر محل نصب پکیج در داخل آپارتمان در نظر گرفته شده و ساختمان دارای دودکش توکار و دریچه هوای تازه نباشد حتماً از دودکشهای دو جداره استفاده کنید.استفاده از دودکش دو جداره به پکیج این امکان را میدهد که اکسیژن لازم جهت احتراق را از هوای آزاد بیرون تأمین کند و به کیفیت هوای داخل آپارتمان آسیب نرساند .البته که برای آپارتمانهای زیر ۵۰ متر استفاده از دودکش دو جداره اجباری میباشد.

۷- شماره سریال کارتن ، بدنه دستگاه و برگه گارانتی

گارانتی دستگاه منوط به اصالت شماره سریال آن دستگاه میباشد . بسته بندی (کارتن) برگه گارانتی و برچسب روی بدنه پکیج باید دارای یک شماره سریال واحد باشد و بدون خط خوردگی،چاپ مجدد و چسباندن از طریق چسب شیشه یا مایع و … باشد.

بررسی سریال کارتن و بدنه دستگاه

بررسی گارانتی پکیج

۸- ترجیحا از پکیج دو مبدله استفاده کنید.

استفاده از دو مبدل جداگانه برای رادیاتورها و آبگرم مصرفی بهداشتی به شما این امکان را میدهد که از حرارت و آبگرم بهداشتی یکنواختی برخوردار شوید و هنگام دوش گرفتن دچار افت فشار آب یا نوسان حرارت آبگرم نشویم.

۹- لزوم استفاده از لوازم جانبی با کیفیت و استاندارد

هر دستگاه پکیج جهت نصب و راه اندازی نیاز به لوازم جانبی از جمله: شیر ، شیلنگ ، فیلترسختی گیر پلی فسفات یا سختی گیر مغناطیسی، فیلتر صافی برنجی، محافظ برق و فیلتر صافی گاز دارد. کیفیت مطلوب این قطعات باعث طول عمر پکیج و بهبود کارکرد و عدم نیاز به سرویس های مکرر می‌شود.(این ملزومات جداگانه از قیمت پکیج محاسبه می‌شود)..

کیفیت مطلوب این قطعات باعث طول عمر پکیج و بهبود کارکرد و عدم نیاز به سرویس های مکرر می‌شود.

۱۰- لزوم استفاده از تجهیزات ایمنی

با انکه خرید و نصب محافظ برق، فیلتر گاز،فیلتر سختی گیر پلی فسفات یا سختی گیر مغناطیسی، فیلتر صافی جهت گارانتی اجباری نمی‌باشد امّا گروه اوّل سرویس و هوایش به شما توصیه می‌کند که جهت طول عمر وبهبود کارکرد وعدم نیاز به سرویس های مکرر از تهیّه و نصب این ملزومات کارامد منصرف نشوید.

برای کسب اطلاعات در مورد قیمت پکیج ها و بهره مندی از خدماتی همچون نصب رادیاتور با شماره تلفن های مجموعه تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)