چگونه از پوسیدگی فرش وپارکت خود توسط رادیاتور جلوگیری کنیم ؟

با پایان یافتن فصل سرما،‌سیستمهای گرمایش از مدار خارج میشوند، طبق قانون انبساط و انقباض، اگر در لوله کشی و موتورخانه شوفاژ و رادیاتورها سوراخ ومنافذی وجود داشته باشد با سرد شدن سیستم منافذ نمایان شده وشروع به چکه کردن می‌کند. یکی از محل‌‌‌ هایی که غالباً شروع به چکه کردن شیرهای بالا وپائین (زانو قفلی) رادیاتور می‌باشد.اکثر شهروندان نمیدانند که این شیرها چکه می‌کند ووقتی متوجه میشوند که فرش ها،پرده ها،پارکت و کف پوش کاملاً خیس خورده وبه قول معروف کار از کار گذشته است. اما باز هم دیر نیست و می‌توان جلوی چکه را گرفت. هرچند که آب سیستم شوفاژ یک آب اسیدی است و ممکن است پرده و فرش را فرسوده کند.در قدم اوّل فرش و پرده را با آب تمیز شستشو دهید تا میزان فرسایش را به حداقل برسانید. بعد از اطمینان از بسته بودن شیرهای رفت و برگشت شوفاژ دسته سفید رنگ شیر بالای رادیاتور را با استفاده از پیچ گوشتی باز کرده و زیر آن را کاملاً خشک کنید. حول محور مرکزی شیر یک مهره بزرگ وجود دارد که با استفاده از آچار آن را می‌توانید  باز کنید. دقت کنید که پیچ دسته سفید رنگ یا مهره بزرگ ممکن است پوسیده و زنگ زده باشد پس با احتیاط عمل کنید . بعد از باز کردن مهره و جدا کردن و تمیز کردن خود مهره و محل بستن آن نوار تفلون را در جهت ساعت گرد دور محور مرکزی به صورت شُل پیچانده و سپس با نوک فازمتر آن را به داخل محلی که مهره در آن بسته بوده فشار دهید در حدود 4 یا 5 دو تفلون را بیشتر نبندید. با این کار شما در داخل شیر یک واشر ایجاد کرده اید، سپس مهره بزرگ را گذاشته وبا آچار سفت کنید .دقت کنید که مهره را زیاد سفت نکید چون با سفت کردن مهره بازو بسته کردن شیر سخت می‌شود.

پرسنل مجرب ما در کمترین زمان کنار شما خواهد بود
تعمیرات همراه با گارانتی
همین حالا تماس بگیرید….

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره در مورد خدماتی مثل تعویض لوله کشی منبع انبساط با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.
در مورد شیر پایین رادیاتور(زانو قفلی) شما باید درپوش سفید رنگ را در جهت پاد ساعت گرد باز کرده و سپس محل رزوه های شیر که درپوش سفید رنگ روی آن بسته می‌شود را با تفلون در جهت ساعت گرد به صورت سفت و محکم 4 یا 5 دور بپیچید و سپس درپوش سفید رنگ را با دقت در جهت عقربه های ساعت ببندید بستن درپوش سفید رنگ نیاز به آچار ندارد و حتماً باید با قدرت دست سفت شود.
ذکر این نکته حائز اهمیت است که گاهاً مشاهده شده است که با انجام این کار شیرها بدلیل فرسودگی وعمر بالا آب بندی نمی‌شود.
درین صورت شما باید از طریق سایت فروش آنلاین هوایش به تعداد مورد نظر شیر رادیاتور خریداری کرده و سپس از طریق سایت یا اپلیکیشن اوّل سرویس درخواست خود را ثبت کرده و منتظر سرویس کار باشید تا شیرهای شما را تعویض کند.

نصب غیراصولی رادیاتور همچنین می‌تواند در دراز مدت باعث بروز مشکلاتی مانند نشتی شود بنابراین باید نصب رادیاتور شوفاژ را به افراد متخصص سپرد.

ما در اول سرویس برای خدمات مربوط به رادیاتور شوفاژ قیمت منصفانه و مناسبی را ارائه می دهیم. شما مشتریان عزیز می توانید کمترین قیمت اجرت تعمیر رادیاتور شوفاژ و تعمیر فن کویل همچنین خدمات لوله کشی شوفاژ و عایق کاری لوله شوفاژ و نصب رادیاتور را در مجموعه تاسیساتی ما درخواست کنید.

4/5 - (27 امتیاز)