تعمیر-رادیاتور-شوفاژ

«اول سرویس» مرجع آنلاین خدمات تخصصی در زمینه نصب و ارائه سرویس انواع  رادیاتورها و ارائه کلیه خدمات در این زمینه می باشد. مکانی برای یافتن متخصصان خوش‌نام در سایت اول سرویس. اول سرویس دسترسی به متخصصان و کارشناسان فنی را برای شما  آسان می سازد و با شفافیت قیمت‌ها و بالا بردن کیفیت ارائه خدمات، موجب رضایت خاطر شما مشتریان گرامی خواهد بود . با سفارش آنلاین خدمات و دسترسی سریع به کارشناسان  قابل اعتماد، تجربه متفاوت و هوشمندانه‌ای از دریافت صدها خدمت تخصصی در حوزه تاسیسات منازل و شرکت ها خواهید داشت. اول سرویس ، انتخابی برای آسایش زندگی شماست .

پرسنل مجرب ما در کمترین زمان کنار شما خواهد بود
تعمیرات همراه با گارانتی
همین حالا تماس بگیرید….

رادیاتور چیست؟


متداول ترین مبدل حرارتی که در سیستم حرارتی استفاده می شود “رادیاتور” می باشد. اساس کارکرد رادیاتور تبادل دما بین آب گرم و هوا توسط فلزهادی بکار رفته در آن می باشد. البته سطح تماس هوا با رادیاتور و میزان آب در گردش داخل رادیاتور از عوامل تأثیرگذار برضریب تولید حرارت می باشد.

رادیاتور در انواع مختلف رادیاتور آلومینیومی، رادیاتور پانلی،رادیاتور فولادی، رادیاتور حوله خشک کن، رادیاتور قرنیزی و برقی در طرحها و رنگها و کاربری های متفاوت طراحی و تولید می شود. رادیاتورها عموما دارای یک ورودی و خروجی و با دوعدد شیر مخصوص نصب می شوند.

 

انواع رادیاتور شوفاژ

رادیاتور فولادی
رادیاتور آلومینیومی
رادیاتور پانلی
رادیاتور حوله ایی

رادیاتور فولادی چیست؟


متریال مورد استفاده در رادیاتور فولادی ورق های فولادی مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی می باشد که به صورت یکپارچه تهیه و در شکلها و طرح های مختلف ارائه شده است.

مدل قدیمی این رادیاتور تقریبا از رده خارج شده و طرحها و مدل های جدیدتری در بازار عرضه گردیده است.

رادیاتور آلومینیومی چیست؟


متریال مورد استفاده در این رادیاتور آلیاژی از آلومینیوم می باشد که غالبا به روش دایکاست تولید شده و واحد شمارش ومحاسبه آن، پره می باشد و در بلوک های ۱۰-۷-۵ پره به بازار عرضه می گردد. قابلیت مونتاژ و تبدیل به بلوک های بزرگتر از ویژگی های این نوع رادیاتورهاست. همچنین به واسطه تنوع رنگ و طرح، رادیاتورآلومینیومی رایج ترین و پرفروش ترین رادیاتور در بازار ایران می باشد.

رادیاتور پانلی چیست؟


متریال مورد استفاده در این رادیاتور ورق های فولادی مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی می باشد که به صورت یکپارچه تهیه شده و در طرحها و رنگ های گوناگون به بازار عرضه گردیده است.

“رادیاتور پانلی” در کشورهای اروپایی بسیار متداول بوده و نسبت به رادیاتور فولادی و رادیاتور آلومینیومی از مزیت هایی همچون ضریب حرارتی بیشتر به دلیل استفاده از ۲ کلکتور، سهولت در نظافت، زیبایی و یکپارچه بودن و سازگاری با انواع پکیج برخوردار است.

رادیاتور حوله خشک کن چیست؟

“ رادیاتورحوله خشک کن ” رادیاتوری است که در سرویس های بهداشتی، محیط استخر، سونا، جکوزی و فضاهای مرطوب نصب واستفاده می شود. این رادیاتورها به دو منظور گرم کردن محیط و همچنین خشک کردن حوله و البسه مورد استفاده قرار می گیرند و از طرحها، شکلها و متریال های گوناگونی برخوردار می باشد.

ارتباط سریع با اول سرویس:

«اول سرویس» مرجع آنلاین خدمات است؛شما میتوانید از طریق ارتباط با شماره تلفن 02173092 در سریع ترین زمان ممکن از اول سرویس خدمات قابل اعتمادی را دریافت نمائید.

محبوب ترین سیستم گرمایشی در منزل شوفاژ رادیاتور است. برای همین همواره توجه بیشتر ساختمان سازان، استفاده از این سیستم گرمایشی بوده است. در مواردی که اختلال در کارکرد شوفاژ به وجود بیاید و شوفاژخراب شده و به خوبی کار نمی کند پیشنهاد می کنیم از یک نمایندگی تعمیرات رادیاتور شوفاژ کمک بگیرید. اول سرویس با خدماتی مانند:  نصب شوفاژ و نصب رادیاتور شوفاژ ، عیب یابی رادیاتور شوفاژ ، سرویس شوفاژ و تعمیر پمپ شوفاژ به صورت کلی و جزئی و تعمیر انواع برند شوفاژ در مناطق تهران آماده خدمات رسانی به شما مشتریان محترم می باشد.

 مشکلات رایج انواع رادیاتور شوفاژ

 مشکلات-رایج-انواع-رادیاتور-شوفاژ

 اگر با علائم زیر مواجه شدید بدانید که رادیاتور شوفاژتان خراب شده و نیاز به تعمیر اساسی دارد:

  • گرمای دستگاه کم شده است
  • خیلی زمان می برد تا حرارت منتقل شود
  • عدم گرمای آب مصرفی
  • افت فشار آب در مدار گرمایش
  • نوسان شدید آب مصرفی شوفاژ

رسوب گرفتن رادیاتور شوفاژ

متداول ترین مشکلات مربوط به رادیاتورها رسوب گرفتگی آن هاست به این شکل دیگر رادیاتورها نمی توانند محیط را به شکل مطلوبی گرم نگه دارند یا شوفاژ سرد می شود.

رادیاتورها با آب کار می کنند و این می تواند آن ها را دچار رسوب گرفتگی کند و عملکرد خوب آن ها را مختل سازد. اگر می خواهید بهترین عملکرد را از رادیاتور خود به دست بیاورید، چاره آن رسوب زدایی تخصصی و کلی دستگاه است. به این شکل که رادیاتور شوفاژ را بایستی با اسید مخصوص شست و شو دهید و بعد از گذشت 15 الی 20 دقیقه داخل آن را با آب بشویید تا رسوبات آن به طور کامل خارج و تعمیر شوفاژ انجام شود.

هواگیری رادیاتور شوفاژ

هواگیری-رادیاتور-شوفاژ

اصلی ترین نشانه وجود هوا در داخل رادیاتورها سرو صدای زیاد آن است که باید برای تعمیر و برطرف کردن این مشکل اقدام کنید. هواگیری رادیاتورها به این شکل است که ورودی و خروجی رادیاتور را باز می کنند تا آب به همراه هوا از خروجی خارج شود

زنگ زدگی یا پوسیدگی شوفاژ

خوردگی و زنگ زدگی می تواند از دلایل اصلی نشت آب از رادیاتورها باشد در شوفاژهای پره ای زمانی که یکی از پره ها دچار پوسیده شده باشد، می توان آن را با پره دیگری جایگزین کرد. اما در شوفاژهای پنلی یا شیشه ای در صورت خرابی باید به طور کلی رادیاتور را تعویض کرد.

خدمات اول سرویس

خدماتی که شوفاژ کار برای تعمیر و عیب یابی رادیاتور شوفاژ شما انجام می دهد، شامل موارد زیر می شود:

  • تعمیر انواع برند رادیاتور شوفاژ
  • عیب یابی شوفاژ
  • نصب شوفاژ و رادیاتور
  • تعویض قطعات شوفاژ
  • هواگیری رادیاتور
  • رفع مشکل زنگ زدگی شوفاژ
  • بررسی و عیب یابی رادیاتورهای قدیمی
  • تعویض رادیاتور قدیمی با رادیاتور جدید

تعمیر تخصصی رادیاتور شوفاژ

تعمیر-تخصصی-رادیاتور-شوفاژ

کار تعمیر و نصب رادیاتور شوفاژ کار حساس و تخصصی است. چنان چه مهارتی در این زمینه ندارید، خودتان کار تعمیرات را انجام ندهید. بلکه این کار را به عهده تعمیرکار یا سرویس کار رادیاتور شوفاژ بگذارید.

تمام نیروهای ما تخصص لازم را در زمینه خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع شوفاژ را کسب کرده اند و در کوتاهترین زمان ممکن می توانند در روند عیب یابی رادیاتورها به شما کمک کنند.

نمایندگی تعمیر رادیاتور شوفاژ در تهران

گروه تاسیسات اول سرویس مفتخر است که به عنوان شناخته ترین مرکز تعمیر و سرویس تاسیسات ساختمانی در تهران آمادگی خود را جهت ارائه کلیه خدمات در مناطق شرق غرب، جنوب، شمال تهران اعلام کند.

تعمیر رادیاتور شوفاژ در غرب تهران

اگر در منطقه غرب تهران به سر می برید برای دریافت خدمات با بهترین کیفیت و کمترین زمان اول سرویس را انتخاب کنید. کافی است با شماره های ما تماس بگیرید ما نیروهای خود را در اسرع وقت به غرب تهران اعزام می کنیم.

تعمیر رادیاتور شوفاژ در شرق تهران

اگر محل سکونتان یکی از مناطق شرق تهران است یا محل کارتان در یکی از محله های شرق تهران قرار دارد. زمانی که به تعمیرات و سرویس رادیاتور شوفاژ نیاز پیدا کردید، پیشنهاد ما به شما اول سرویس است. کافی است با شماره های ما تماس بگیرید ما نیروهای خود را در اسرع وقت به محل موردنظرتان اعزام می کنیم.

تعمیر رادیاتور شوفاژ در شمال تهران

چنانچه محل کار یا محل سکونت شما در یکی از مناطق شمال تهران باشد و نیاز به خدمات سرویس و نصب و تعمیر رادیاتور خود پیداکردید، اول سرویس با انجام بالاترین سطح کیفی در کمترین زمان ممکن در خدمت شماست.

تعمیر رادیاتور شوفاژ در جنوب تهران

اول سرویس کلیه خدمات خود را در محله های جنوب تهران نیاز انجام می دهد و نصب و عیب یابی و تعمیر انواع رادیاتور شوفاژ در جنوب تهران نیز فعالیت دیگر این مرکز محسوب می شود.

هزینه تعمیر رادیاتور شوفاژ

ما در اول سرویس برای خدمات مربوط به رادیاتور شوفاژ قیمت منصفانه و مناسبی را ارائه می دهیم. شما مشتریان عزیز می توانید کمترین قیمت اجرت تعمیر رادیاتور شوفاژ و تعمیر فن کویل همچنین خدمات لوله کشی شوفاژ و عایق کاری لوله شوفاژ و نصب رادیاتور را در مجموعه تاسیساتی ما درخواست کنید.

کافی است جهت استعلام قیمت تعمیر رادیاتور شوفاژ با ما تماس بگیرید. البته قیمت نهایی زمانی محاسبه می شود که رادیاتور شما از نزدیک مورد بررسی کارشناسان متخصص ما قرار بگیرد.

ما برای عیب یابی و تعمیر رادیاتور منزل و ساختمان شما در تهران خیلی سریع بهترین تعمیرکار رادیاتور شوفاژ خود را اعزام می کنیم. به این صورت نیروهای کاربلد و مجرب ما برای تعمیر شوفاژ و رفع عیب رادیاتور بهترین کار را انجام می دهند.

سوالات متداول در رابطه با تعمیر رادیاتور شوفاژ

چه زمانی به تعمیرات رادیاتور شوفاژ نیاز داریم؟

زمانی که با عدم گرمای مناسب سیستم گرمایشی و آب مصرفی، افت فشار آب در مدار گرمایش و نوسان شدید آب مصرفی شوفاژ و نشانه های خرابی رادیاتور خود مواجه شدید، باید برای تعمیر آن اقدام کنید.

نحوه ارتباط با اول سرویس برای تعمیرات رادیاتور شوفاژ چگونه است؟

برای دریافت خدمات اعم از نصب سرویس و تعمیر رادیاتور خود می توانید درخواست خود را به شکل مکتوب در سایت ما به ثبت برسانید یا با شماره های ما تماس بگیرید.

به چه دلیل باید به سرویس و تعمیر رادیاتور شوفاژ خود اهمیت دهیم؟

برای جلوگیری از هدر رفتن گرما و مصرف بهینه سوخت و انرژی و افزایش راندمان شوفاژ باید به تعمیرات رادیاتور شوفاژ توجه کنید

5/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.