تعمیر-پمپ-زمینی

پمپ زمینی از اصلی ترین اجزای تاسیسات است که آب مورد نیاز ساختمان را تامین می کند. پمپ زمینی وظیفه دارد که فشار آب را در لوله ها افزایش دهد و آب گرم شده در بویلر به وسیله پمپ دارای فشار، زیاد شده و با سرعت در لوله ها به جریان می افتند و به واحدهای ساختمان می رسند. در صورت بروز اختلال در کارکرد پمپ ،راندمان سیستم گرمایشی و سرمایشی مرکزی کم می شود. برای همین تعمیر پمپ زمینی به شکل اصولی و تخصصی از اهمیت زیادی برخودار می باشد.

برای این منظور اول سرویس نمایندگی تعمیرات و نصب پمپ زمینی و انواع تاسیسات و تعمیر موتورخانه و تعمیر بوستر پمپ آب به صورت شبانه‌روزی آماده است تا مشکلات مربوط به پمپ زمینی شما را برطرف کند.

 

سرویس پمپ زمینی

عدم توجه به سرویس باعث بروز خرابی های بیشتر می شود، چون در صورت سرویس دوره ای جزئی ترین ایراد پمپ شناسایی و رفع خواهد شد. در غیر این صورت می تواند روی کارکرد کلی موتورخانه تاثیر منفی بگذارد و باعث از کار افتادگی پمپ می شود. افزایش بهره وری و بهبود عملکرد سیستم آب رسانی و ممانعت از ایرادات جدی از تاثیرات سرویس و رسیدگی به موقع پمپ و تجهیزات موتورخانه می باشد.

 

نحوه تعمیر پمپ زمینی در اول سرویس

نحوه-تعمیر-پمپ-زمینی

  • تعویض و تعمیر بلبرینگ پمپ
  • تعویض و تعمیر سیل مکانیکال پمپ
  • تعمیر الکتروموتور پمپ
  • تعمیر و تعویض واسطه پمپ آب
  • تعمیر کامل پمپ آب تاسیسات
  • تعویض سیل پمپ زمینی

تمام کارشناسان این مرکز کلیه آموزش های لازم را دیده اند و با دوره های تعمیر به روش های روز اروپایی آشنا هستند و قادرند هر گونه پمپ زمینی را تعمیر کنند.

سعی تمام همکاران ما در اول سرویس تعمیر قطعات پمپ زمینی است. در صورتی که تعمیر پمپ امکان‌پذیر نبود قطعات را تعویض می کنند. ما به شما خاطر نشان می کنیم که برای جایگزینی قطعات تنها از لوازم فابریک و اصلی استفاده می کنیم.

 

نشانه های خرابی و عیب یابی پمپ زمینی

در صورتی که با هر کدام از علائم و شرایط زیر مواجه شدید بایستی برای تعمیرات پمپ زمینی موتورخانه تان از یک تعمیرکار متعلق به مرکز تعمیر پمپ زمینی کمک بگیرید

  • عدم کارکرد پمپ
  • لرزش غیر معمول
  • سر و صدای غیر عادی و بیش از حد زیاد
  • فشار بالا یا کم آب
  • از کار افتادن پمپ موتورخانه
  • قطع و وصل پیاپی و بیش از اندازه پمپ
  • عدم آب بندی صحیح پمپ و نشتی آب
  • تراز نبودن کوپلینگ پمپ

 

علل اصلی خرابی پمپ زمینی

علل-اصلی-خرابی-پمپ

طول عمر پمپ های سانتریفیوژ بین 10 تا 25 سال است و بعد از این مدت رسیدگی و تعمیر یک الزام محسوب می شود. موارد زیر از علت های اصلی خرابی پمپ به شمار می روند

  1. مناسب نبودن لوله کشی و اعمال فشار بیش از حد به پمپ موتورخانه
  2. عدم توجه به سرویس به موقع پمپ آب تاسیسات
  3. نفوذ هوا در لوله ها
  4. قرارگیری پمپ در معرض شرایط نامساعد
  5. بی توجهی به سرویس

در بیشتر موارد خرابی پمپ با سرویس به موقع برطرف می شود. در صورت مشاهده خرابی قطعات تاب برداشتن، محو و آسیب فیزیکی به پمپ بایستی برای تعمیرات پمپ زمینی اقدام کنید.

 

تعمیر برد اتوماتیک پمپ آب

پمپ آب یک قطعه به نام برد دارد که کلیه دستورات را به دیگر اجزای پمپ می دهد و باعث قطع و وصل شدن جریان آب می شود. اگر این قطعه حساس دچار خرابی و ایراد شود. کارکرد پمپ با اختلال مواجه می شود و در صورت نیاز بایستی به تعمیر برد اتوماتیک پمپ بپردازید.

 

هزینه تعمیر پمپ زمینی تاسیسات موتورخانه

قیمت تعمیر پمپ زمینی به خرابی آن بستگی دارد. ایرادات جزئی که با سرویس به موقع شناسایی و با هزینه کم برطرف می شوند. اما اگه خرابی های بیشتری به وجود بیاید، بایستی به طور کلی پمپ را تعویض کنید. در صورتی می توان هزینه نهایی تعمیر پمپ آب را تعیین کرد که کارشناس ما از نزدیک پمپ شما را بررسی کند و به طور قطع نمی توان قیمت دقیقی را به عنوان اجرت تعمیر پمپ زمینی تعیین کرد.

شما می توانید مشکل خود را به کارشناسان ما بگویید و برای استعلام قیمت تعمیر و سرویس پمپ تاسیسات، با آن ها مشاوره کنید.

 

تعمیر پمپ زمینی در تهران

اول سرویس با بهره‌گیری از سال ها سابقه درخشان در امر تاسیسات موتورخانه ای با تیم تاسیسات در سر تا سر تهران آماده خدمات رسانی در زمینه نصب، سرویس و تعمیر انواع پمپ می باشد.

برای ما هیچ تفاوتی ندارد که شما ساکن شرق تهران باشید یا در غرب و شمال و جنوب سکونت دارید. ما کلیه نقاط تهران را پوشش می دهیم و در کوتاه ترین زمان تعمیرکاران مجرب و متخصص پمپ زمینی خود را به محل شما اعزام می کنیم و کلیه خدمات موتورخانه و تاسیسات شما را از جمله تعمیر پمپ شوفاژ و پمپ زمینی در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می دهیم.

 

ثبت درخواست برای تعمیر پمپ موتورخانه تاسیسات

چنانچه با مشکلات مربوط به خرابی پمپ موتورخانه تاسیسات خود مواجه شدید و دستگاه تان به تعمیرات اساسی نیاز داشت، برای درخواست تعمیرکار برای تعمیر پمپ پکیج زمینی و کلیه تاسیسات موتورخانه در تهران و همچنین خدمات مربوط به استخر مانند سرویس و نگهداری استخر و ساخت آبنما با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان در خصوص تعمیر، سرویس و نصب بوستر پمپ آب و پمپ زمینی آب موتورخانه بهره‌مند شوید.

 

سوالات پر تکرار در رابطه با تعمیر پمپ زمینی :

فرایند سفارش برای تعمیر پمپ زمینی در اول سرویس چگونه است؟

شما می توانید آن چه از نشانه های خرابی پمپ مشاهده کردید را به صورت مکتوب در سایت ما یا به شکل مستقیم با همکاران ما در میان بگذارید.

روند بعد از ثبت درخواست برای تعمیر پمپ زمینی در سایت اول سرویس چگونه است؟

بعداز مشاهده درخواست شما همکاران ما با شما تماس می گیرند. سپس ما نیروهای متخصص و کاربلد خود را در اسرع وقت برای بررسی های بیشتر به محل مورد نظرتان اعزام می کنیم.

آیا بابت خدمات که در زمینه تعمیر پمپ زمینی انجام می دهیم به ما گارانتی می دهید؟

بله ما جهت ضمانت کار خود و آسودگی خاطر شما مشتریان عزیز، بابت کلیه خدمات خود گارانتی 6 ماهه ارائه می دهیم.

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.