عایق-کاری-منبع-آبگرم-موتورخانه

منبع آبگرم بیشتر در محیط های فیزیکی تحت فشار و گرمای زیاد موتورخانه قرار می گیرد، برای همین بایستی از مقاومت بالایی برخوردار باشد. عایق کاری منبع آبگرم موتورخانه باعث می شود تا در برابر چنین شرایطی مقاوم باشد و از فشار حاصل از گردش آب داغ درون لوله در امان بماند. از همه مهم تر از هدر رفت انرژی و سوخت هم جلوگیری می کند.

اول سرویس با سال ها سابقه درخشان در امر کارهای تاسیساتی در خصوص خدمات عایق کاری منبع آبگرم، خدمات باکیفیتی ارائه می دهد.

اگر می خواهید سهم قابل توجهی در صرفه جویی مصرف حرارت داشته باشید و بابت هزینه های گاز پول کمتری پرداخت کنید اول سرویس در زمینه کلیه کارهای تاسیساتی و خدمات عایق کاری لوله شوفاژ و خدمات عایق کاری منبع آبگرم موتورخانه در خدمت شماست.

پرسنل مجرب ما در کمترین زمان کنار شما خواهد بود
تعمیرات همراه با گارانتی
همین حالا تماس بگیرید….

 

آشنایی با انواع منبع آبگرم

منبع آبگرم به دو دسته منبع دوجداره و منبع کویل دار تقسیم بندی می شود.

  • منبع آبگرم دوجداره

منبع دوجداره اصلی ترین ملزومات هر موتورخانه است این منبع وظیفه تامین آب گرم مورد نیاز ساختمان اداری، تجاری، مراکز درمانی و سالن های ورزشی و تفریحی را انجام می دهد. این منبع ساختار ساده ای دارد. طوری که آب گرم در جدار خارجی به گردش در می آید و جدار داخلی را گرم می کند.

  • منبع آبگرم کویل دار

منبع کویل دار از یک مخزن تک جداره تشکیل شده که داخل آن لوله های مسی قرار دارند که از درون لوله ها آب داغ شوفاژ در جریان است.

انتهای این لوله ها در بیرون جداره منبع قرار گرفته که دو مدخل ورودی و خروجی آب دارد. به این ترتیب آب داغ توسط دیگ چدنی، از یک سمت وارد لوله های مسی می شود تا آب سرد مخزن را داغ کند. بعد از اینکه آب داخل لوله های مسی خنک شد از سمت دیگر خارج می شود. این سیکل ادامه دارد تا تعادل برقرار و آب گرم مصرفی ساختمان فراهم شود.

 

انواع عایق کاری منبع آبگرم موتورخانه

انواع-عایق-کاری-منبع-آبگرم-موتورخانه

کلیه عایق های منبع آبگرم بسته به جنس، عمکلرد، شکل  و نحوه استفاده متفاوت هستند

  • پشم معدني

این نوع پشم ها از الیاف غیر ارگانیک ساخته شده هستند که با رزين ارگانيك به هم وصل می شوند. پشم های معدنی از مقاومت بالایی برخوردارند که هم به عنوان عایق حرارتی و هم به عنوان عایق صدا می توان از آن ها استفاده کرد.

  • پشم شيشه

پشم شیشه هم از الیاف غیر ارگانیکی ساخته شده است که با رزین ارگانیک به هم متصل می شوند. برخورداری از دانسیته ‌های مختلف سبکی نصب آسان، سوختن کند و انتشار گازهای کم از اصلی ترین مزایای عایق های پشم شیشه هستند.

  • پشم شيشه با مل و ماستيك

اقتصادی ترین روش عایق کاری منبع آبگرم موتورخانه به شمار می روند. به این ترتیب که از پشم شیشه با ضخامت 2.5 سانتی متری و مل و ماستیک استفاده می کنند.

  • فوم هاي صلب

فوم هاي صلب پليمري ضریب انتقال حرارتی کمی دارند. این فوم ها به شکل تزریقی یا پیش ساخته در ابعاد استاندارد برای عایق بندی منبع آبگرم موتورخانه و لوله ها به کار می روند.

  • فوم های الاستومري

این فوم ها از لاستيك الاستومر NBR یا EPDM و يا فوم های پلي اتيلنی (EPE/XPE) تشکیل شده اند. فوم الاستومری بسیار انعطاف پذیرند و در مقابل نفوذ بخار از مقاومت بالایی برخوردار می باشند؛ به طوری که نیازی به پوشش بخار خارجی ندارند. طیف دمایی (70- تا 120)، ضریب انتقال حرارت کم، ضریب انتشار بخار پایین، دانسیته کم از جمله مزیت های فوم هاي الاستومري هستند. این فوم ها و XPE در خطوط لوله گرم مورد استفاده قرار می گیرند.

  • فوم ايروژل

عایق ایروژل از سیلیکات ساخته شده است که در بین عایق های گرمایی دیگر کمترین ضریب انتقال حرارت را دارد. این عایق به شکل رول به دور لوله ها پیچیده می شوند.

 

اهمیت عایق کاری منبع آبگرم موتورخانه

اهمیت-عایق-کاری-منبع-آبگرم-موتورخانه

آمارهای جهانی نشان داده است که حدودا 60 درصد از درآمد سرانه جامعه به خرید مصرف انرژی اختصاص دارد که 30 درصد آن را انرژی وسایل گرمایشی تولید می کند. بنابراین لوله ها و مخازن اتصالات حرارتی و برودتی منبع آبگرم دوجداره و کویل دار موتورخانه ها بایستی عایق کاری شود.

هم چنین به دلیل وجود فن در داخل موتورخانه، هوا در داخل موتورخانه به گردش می افتد تا اکسیژن کافی به مشعل برسد. اگر لوله ها عایق کاری مناسبی نداشته باشند، هوای تازه بیرون با لوله ها و مخازن مرتب تبادل حرارتی دارند. که این امر روی راندمان و عملکرد موتورخانه تاثیر می گذارد و از بازدهی آن می کاهد.

 

هزینه عایق کاری منبع آبگرم موتورخانه

لازم است برای جلوگیری از هزینه های اضافی تعمیر موتورخانه و هزینه های بلند مدت تعمیراتی ، کلیه لوله ها عایق کاری شوند. این کار مصرف انرژی هم کاهش می دهد و منجر به کاهش سوخت و هزینه های متحمل هدررفت انرژی نیز می شود.

تصور کنید که عدم عایق کاری چه هزینه های هنگفتی را بر دوش ما می گذارند. در اول سرویس عایق کاری لوله ها و منبع آبگرم موتورخانه با مناسب ترین قیمت و در اسرع وقت با سطح کیفی بالا انجام می شود.

 

عایق کاری منبع آبگرم موتورخانه تهران

نحوه عایق کاری منبع آبگرم موتورخانه توسط اول سرویس بسیار حرفه ای و تخصصی انجام می شود. این گروه تاسیساتی سال ها در عرصه خدمات رسانی به موتورخانه های شوفاژ فعالیت کرده است و با بهره‌گیری از دانش کارشناسان متخصص و کارآزموده آماده ارائه اقداماتی چون تعمیر موتورخانه، بازسازی موتورخانه، تعمیر کلکتور موتور خانه شوفاژ و خدمات لوله کشی شوفاژ برای شما مشتریان تهرانی در سرتاسر تهران می باشد. اگر برای عایق کاری منبع آبگرم موتورخانه و یا خدمات دیگر مانند لوله کشی استخر به کمک نیاز داشتید، کافی است با شماره های ما تماس بگیرید.

 

سوالات متداول عایق کاری منبع آبگرم موتورخانه

چگونه برای عایق کاری منبع آبگرم موتورخانه اقدام کنیم؟

وارد سایت اول سرویس شوید و درخواست خود را به شکل مکتوب ثبت کنید یا مستقیما با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

هزینه نهایی عایق کاری منبع آبگرم موتورخانه چقدر است؟

هزینه های عایق کاری منبع آبگرم موتورخانه به عواملی مانند نوع عایق و متریال مورد استفاده، ضخامت لوله دستمزد تاسیس کار و عوامل دیگر بستگی دارد

اگر از خدمات عایق کاری منبع آبگرم موتورخانه راضی نباشیم چه کار کنیم؟

مشتری مداری و کسب رضایت مشتری از اصول اولیه اول سرویس است. اگر به هر دلیلی از خدمات همکاران ما راضی نبودید این شرکت همواره پیگیر و پاسخگویی انتقادات و مشکلات شما می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.