یکی از بزرگترین مشکلات آپارتمان ها که به خصوص در فصل تابستان بسیار نمود می کند مسئله افت فشار آب ساختمان است به گونه‌ای که حتی هنگام خرید آپارتمان یکی از فاکتورهای انتخاب آپارتمان فشار آب ساختمان است و اینکه آیا ساختمان مجهز به با آب است یا خیر؟…. اما در بسیاری از آپارتمان ها در طبقات پایین مشکل کمبود فشار آب را ندارند اما در طبقات بالایی مشکل بسیار آزاردهنده است حال اینکه ساکنین طبقات پایین جهت نصب پمپ آب اتفاق نظر ندارند و اجازه  نصب پمپ را نمی‌دهند.

از آنجا که هزینه خرید، نصب و سرویس پمپ بالا می باشد و سیستم لوله کشی آب ساختمان نیز طوری طراحی و اجرا شده که نمی‌توان یک پمپ آب برای تعداد مشخص آپارتمان نصب شود، ساکنین طبقات  بالا با مسئله افت فشار آب چه کار باید بکنند چاره‌  کار نصب پمپ آب آپارتمانی مستقل است.

جهت کسب مشاوره با کارشناسان اول سرویس برای نصب و تعمیر پمپ آب آپارتمانی تماس بگیرین.

پمپ آپارتمانی مستقل چیست

پمپ آپارتمانی نسل جدید پمپ آب که به مراتب کوچکتر و کم صداتراست که پمپ زیر پکیج یا مینی پمپ  نیز نامیده می‌شود

محل نصب این پمپ عموما”  زیر پکیج، زیر سینگ ظرفشویی، داخل سرویس یا داخل کابینت در آپارتمان است

پمپ آب آپارتمانی چیست

پمپ  آپارتمانی نسل جدید پمپ آب است که به مراتب کوچکتر کم مصرفتر کم صداتر است با نصب مینی پمپ یا پمپ زیر پکیجی که از اسامی مستعار است می‌توان از آب با فشار یکنواخت و مناسب بهره برد.

مینی پمپ افزایش فشار آب واحد آپارتمان

محل نصب پمپ زیر پکیجی کجاست

محل نصب پمپ زیر پکیجی به شرایط آپارتمان و نقشه معماری بستگی دارد یعنی محلی که حتی کمترین صدای بمب آپارتمانی مزاحمت ایجاد نکند اما مهم‌تر این است که محل ورودی لوله آب سرد کجاست چون مینی پمپ باید در ابتدای ورودی آب سرد به آپارتمان نصب شود ،فاکتور دیگر انتخاب محل نصب نقشه اجرایی لوله کشی می باشد بدین صورت که ممکن است لوله آب آب سرد ابتدا وارد پکیج شده باشد در این صورت باید زیر پکیج نصب شود یا اگر لوله آب سرد ابتدا وارد سرویس بالکن پاسیو و … شده باشد باید در آنجا نصب شود گاهی شیر قطع کن های آپارتمان ( محل ورود آب سرد و گرم ) ابتدا در آشپزخانه وارد شده و نصب شده شما می توانید این مینی پمپ  را در کابینت نصب کنید حتی اگر لوله های اصلی آب سرد و گرم از بالای سقف کاذب سرویس عبور کرده با شد امکان نصب آپارتمانی در سقف کاذب نیز هست.

آیا مینی پمپ برای آب گرم مناسب است؟

مینی پمپ برای آب گرم تا دمای ۴۲ درجه سانتیگراد مورد استفاده قرار می گیرد ذکر این نکته حائز اهمیت است که پمپ زیبا گذاری فقط و فقط برای مصرف آب بهداشتی طراحی شده و در مورد سیارات دیگر به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌شود.

ابعاد و اندازه پمپ زیر پکیج هاچاسو چقدر است.

در دنیای صنعت یکسری جزئیات هستند که باید از استانداردهای بین‌المللی تبعیت کنند مانند سایز لوله و دنده ها قدرت موتور و برق مصرفی اما جزئیات دیگری که تابع سلیقه طرح‌ها و سازگاری سازندگان است استاندارد خاصی ندارد مانند متریال بدنه و ابعاد و اندازه بدنه رنگ و شکل ظاهر در این مقاله با توجه به اینکه پمپ آپارتمان هاچاسو ساخت کشور چین مدنظر نویسنده است پس جدول مشخصات پمپ زیبایی ها جز ارائه می‌شود

مینی پمپ برای چه مصارفی نصب می شود؟

همانطور که گفته شد مینی پمپ برای افزایش آب مصرف بهداشتی مورد استفاده از و غالباً جهت مصارف زیر استفاده می شود 1- سیرکولاسیون آب داخلی ساختمان مسکونی ۲- افزایش فشار آب گرم داخل آپارتمان به عنوان پمپ زیر پکیجی و یاپمپ زیر آبگرمکن 3- چرخه آب داخل آکواریوم یا اکسیژن دهی به استخرهای پرورش ماهی 4- افزایش آفشار آب سرد داخل آپارتمان و جبران افت فشار

طریقه و نکات نصب پمپ آب آپارتمانی جهت افزایش آب آپارتمان

طریقه نصب صحیح پمپ آب آپارتمانی تابع یکسری اصول فنی است که باید و الزام رعایت شود

1- پمپ زیر پکیجی حتماً باید به صورت افقی یا عمودی روی خط لوله نشود مطابق عکس

2-از نصب به صورت کج یا برعکس خودداری کنید که علاوه بر کاهش عمر پمپ آب هیچ تأثیری بر افزایش فشار آب ندارد

3-جهت نصب پمپ آب آپارتمانی حتما از دو شاخه مجهز به سیستم ارت (اتصال زمین ) استفاده کنید تا در هنگام خطر با کشیدن دو شاخه از پریز برق جریان برق پمپ آب  قطع شود

4- به هیچ عنوان پمپ بدون آب و خشک کار نکند که احتمال سوختن یا  از بین رفتن قطعات مکانیکی و سیل اب بندی وجود دارد

5-در مقابل تغییرات آب و هوایی محافظت شود

6- از پوشاندن پدی پدی جداً خودداری شود

7-هرگز به هم در حال کار کرد دست نزنید

8-فقط جهت مصرف آب مصرف بهداشتی از مینی پمپ استفاده کنید

9- حتماً هنگام نصب پمپ آبرسانی استفاده و نصب شیر یکطرفه و صافی برنجی فراموش نشود

با قطعات پمپ زیر پیگیری برای سرویس بمب تعمیر پمپ آشنا شوید

مجموعه اول سرویس در زمینه نصب پمپ زمینی و تعمیر پمپ زمینی آماده ارائه خدمت به مشتریان است.

جهت تعمیر پمپ و سرویس پمپ بهتر است ابتدا با قطعات اصلی پمپ زیر پکیجی آشنا شوید

1-کلید روتاری

2- الکتروموتور که با استفاده از انرژی الکتریسیته پروانه پمپ را در جهت افزایش فشار آب می چرخاند

۳ سیل مکانیکی باعث عدم نفوذ آب از کنار شافت اصلی پمپ از قسمت پروانه الکتروموتور می‌شود

4- پروانه وظیفه چرخش آب و ایجاد فشار آب در پمپ انجام می‌دهد

5- بدنه برنجی پمپ با محفظه های دارای یک ورودی و خروجی آب که پروانه در این محفظه فشار آب رابالامیبرد

6 -کلید اتوماتیک رسیدن آب به فشار لازم به صورت اتوماتیک پمپ را خاموش و با کاهش فشار آب درون سیستم لوله کشی پمپ را روشن میکند

تعمیر پمپ و سرویس پمپ با اول سرویس

تعمیر پمپ و سرویس پمپ جز اموری است که سرویس کار حتماً باید به دانش برق، صنعت ولوله کشی اشراف کامل داشته باشد هرچند که پمپ زیر پکیجی نیاز به سرویس و تعمیر چندانی ندارد اما بازهم از سرویسکاران با تجربه و متعهد گروه خدمات اول سرویس می توان استفاده کرد چرا که علاوه بر خصوصیات فنی و اخلاقی با نصب مینی پمپ  توسط اول  سرویس می توانید از گارانتی نصب نیز بهره مند شوید اول سرویس شدن سخت بود اما انتخاب آن بسیار آسانتر میشود ، یک تماس با شماره 73092-021 برقرار کنید.

فروشگاه آنلاین تاسیساتی هوایش و پمپ هاچاسو

پمپ هاچاسو از بهترین برندهای پمپ زیر پکیجی در ایران است. اول سرویس در کنار فروش پمپهای هاچاسو تخفیف ویژه ای در ارسال و نصب مینی پمپ برای شما خریداران در نظر گرفته است.  همچنین مجموعه ما خدمات تعمیر بوستر پمپ آب را نیر به عهده خواهد گرفت.

با گذشت زمان قطعات بوستر پمپ آب خانگی یا صنعتی دچار خرابی و استهلاک می شوند پس نیاز است در بازدیدهای دوره ای قطعات خراب را تعمیر یا تعویض کنید. گروه اول سرویس با سال ها سابقه و تخصص در امر خدمات و ساخت نصب بوستر پمپ آب و کلیه خدمات مربوط به آن در کنار شماست. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پرسنل مجرب ما در کمترین زمان کنار شما خواهد بود
تعمیرات همراه با گارانتی
همین حالا تماس بگیرید….

سایر خدمات اول سرویس

تعمیرات موتورخانه

ارائه کلیه خدمات موتورخانه از جمله نصب راه اندازی و تعمیرات و خدمات تخصصی مانند تعویض لوله کشی منبع انبساط  و تعمیر پمپ شوفاژ توسط  گروه خدماتی اول سرویس

برای مشاوره بیشتر با شماره 5 رقمی 73092-021

4.3/5 - (21 امتیاز)