تعمیر-فن-کویل

فن کویل برترین و محبوب ترین سیستم تهویه مطبوع شناخته می شود. برای همین خراب شدن فن کویل در زمان گرمایشی و سرمایشی واقعا نگران کننده است. اما نگران نباشید؛ اول سرویس بهترین مرکز تخصصی تعمیر فن کویل با بهره‌گیری از دانش صدها تعمیرکار مجرب و حرفه ای در سراسر تهران می باشد که آمادگی خود را جهت ارائه نصب سرویس تعمیرات فن کویل با بالاترین کیفیت به مشتریان محترم اعلام می دارد.

 

انواع فن کویل

فن کویل نوعی مبدل حرارتی است که شامل فن مکنده هوا و کویل می شود. کویل هم به لوله های مسی با پره های آلومینومی گفته می شود. فن کویل را می توان بر اساس روکار و توکاربودن و سرمایشی و گرمایشی و محل نصب دسته بندی کرد. به طور کلی فن کویل به انواع زمینی، دیواری، سقفی کاستی، سقفی توکار، سقفی کانالی پر فشار تقسیم می شود.

 

مشکلات فن کویل

 

فن کوئل سقفی توکار

 

اول سرویس به شما اطمینان می دهد که کلیه نیاز خدمات مصرف کنندگان فن کویل ها را از جمله  با بالاترین کیفیت و مطابق میل و رضایت مشتری برطرف می کند.

اگر مشکلاتی مانند کارنکردن فن کویل در حالت سرمایش و گرمایش صدای ناهنجار، خاموش و روشن شدن بیش از حد، جریان ضعیف هوا و هوادهی ضعیف فن کوئل مواجه شدید به تعمیرکاران اول سرویس کمک بگیرید.

تعمیرکار حرفه ای و متخصص اول سرویس کلیه فن کویل با برندها و شرکت ها را پشتیبانی می کنند و تعمیرات فن کویل سقفی توکار و زمینی را به طور کامل پوشش می دهند.

 

تعمیر تخصصی فن کویل

فن کویل دستگاه پیچیده و حساسی است بنابراین سپردن این کار به افراد غیرحرفه ای و بی تجربه باعث آسیب های شدیدی به دستگاه شما می شود و از عمر مفید آن می کاهد لازم به ذکر است که تعمیرات فن کویل شوفاژ کاری کاملا تخصصی و لازمه دانش در زمینه تعمیرات است برای همین این کار را به یک تعمیرکار از نمایندگی تعمیر فن کویل بسپارید.

کارشناسان ما در اول سرویس تمام دوره های لازم برای تعمیر فن کویل اتسمفر تعمیر فن کویل کاستی تعمیر فن کویل دیواری و زمینی به صورت توکار یا روکار را طبق متدهای اروپایی گذراندند و با سال ها تجربه مهارت لازم را کسب کردند. پس با خیال آسوده تعمیر برد فن کویل خود و قطعات اساسی آن را به اول سرویس بسپارید.

 

سرویس فن کویل

در صورت سرویس دوره ای جزئی ترین مشکل که بعدها زمینه ساز مشکلات اساسی و از کارافتادگی کلی دستگاه بوده، عیب یابی و برطرف می شود.

قیمت سرویس فن کویل در برابر هزینه های تعمیر و خرابی این دستگاه خیلی ناچیز است. پس توصیه ما به مصرف کنندگان فن کویل این است که به سرویس دستگاه خود توجه کنید. چون این کار مصرف دستگاه را کاهش می دهد و باعث ارتقای بازدهی و طول عمر فن کویل شما خواهد شد.

 

مراحل سرویس فن کویل

سرویس فن کویل شامل اسید شویی، هواگیری و سرویس فیلترهای فن کویل می شود که در ادامه به شرح هر کدام می پردازیم.

  • نحوه هواگیری فن کویل

یکی از مشکلات مبتدی مربوط به عدم سرما و گرمای کافی این دستگاه به دلیل نفوذ هوا در داخل فن کویل می باشد با یک هواگیری، هوای داخل دستگاه تخلیه شده و باعث بهبود حرکت جریان سیال در آن می شود.

برای این کار سرویس کار فن کویل مسیر خروجی هوا و آب را با شیلنگ تعییر مسیر می دهد که در صورت خارج شدن مستقیم آب، آب در سینی رین تخلیه شود و روی سقف نریزد.

  • اسیدشویی فن کویل

اسید شویی فن کویل از جمله اقدامات کاربردی و مؤثر برای افزایش کارایی و بازدهی فن کویل شماست. از آن جایی که آب داخل لوله های کویل در حال رفت و برگشت است و سختی بیشتر مناطق بالاست، لوله های کویل فن دار با انباشت جرم مواجه می شوند و همین عملکرد دستگاه را با اختلال مواجه می کند.

برای همین توصیه می کنیم که برای ممانعت از بروز ایراد و خرابی های اساسی فن کویل در بازه های زمانی منظم به اسید شویی فن کویل خود اهمیت دهید. فراموش نکنید که اسیدشویی می تواند هزینه های متحمل تعمیرات اساسی دستگاه را به شکل قابل توجهی کاهش دهد.

 

 

تعمیر موتور فن کویل

موتور فن کویل از اجزای اصلی فن کویل ها به شمار می رود. این قطعه وظیفه دارد که هوا را در قسمت فیلتر مکش می کند و به طرف دستگاه می فرستد.

نکته مهم برای تعمیر موتور فن کویل، نوع موتور آن است. اگر موتور دستگاه شما دچار اشکال شده باشد تعمیرکار فن کویل زبده و حرفه ای اول سرویس در کمترین زمان آن را با کیفیت بالا تعمیر می کند. هم چنین در این مرکز، تعمیر ترموستات فن کویل هم که جز اجزای مهم این دستگاه است، با کیفیت بالا و به شکل کاملا تخصصی انجام می شود.

 

تعمیرات فن کویل در تهران

در هر کجای تهران هستید و به دنبال مکانی برای تعمیرات فن کویل تهران با قیمت مناسب می گردید، اول سرویس، تعمیر و سرویس فن کویل را با بهترین شکل و طبق استانداردهای جهانی انجام می دهد.

اول سرویس تعمیرات فن کویل در شرق تهران تعمیر فن کویل در غرب تهران تعمیر فن کویل در شمال تهران و هم چنین تعمیرات فن کویل در جنوب تهران را کاملا پوشش می دهد. کافی است با یک تماس ما را از مشکلات دستگاه خود باخبر کنید.

اول سرویس با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات جهت کسب رضایت و اعتماد مردم خدمات تعمیر و نگهداری فن کویل و تعمیرات کلیه سیستم های سرمایشی و گرمایشی را انجام می دهد.

 

 

هزینه تعمیر فن کویل

دستگاه فن کویل از قطعاتی ساخته شده است که تشخیص خرابی قطعه خراب قبل از باز کردن فن کویل امکان‌پذیر نیست. برای همین باید دستگاه از نزدیک مورد بررسی تخصصی سرویس کار فن کویل قرار بگیرد.

کارشناس متخصص ما ابتدا از دستگاه شما بازدید می کند و یک گزارش کاملی از میزان خرابی و مشکل احتمالی فن کویل به شما ارائه می کند که در این گزارش میزان تقریبی هزینه تعمیرات فن کویل نیز محاسبه می شود.

مجموعه اول سرویس با سال ها تجربه و ارائه بهترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در زمینه لوله کشی اسخر ، لوله کشی جکوزی ، اسید شویی منبع کوئل دار و عایق کاری لوله شوفاژ و تعمیر رادیاتور شوفاژ توانسته است خدمات شایانی را برای مشتریان عزیز خود رقم بزند.

 

سوالات متداول در رابطه با تعمیرات فن کویل

1. چه زمانی باید برای تعمیرات فن کویل با اول سرویس تماس بگیریم؟

زمانی که علائمی مانند: سرمایش و گرمایش ناکافی دستگاه، هوای ضعیف فن یا روشن نشدن آن یا بسیاری از موارد خرابی این دستگاه را مشاهده کردید.

2. بعد از تماس با اول سرویس چه اتفاقی می افتد؟

بعد از تماس شما مشتریان عزیز ما در اسرع وقت متخصص ترین کارشناس خود را برای بررسی و هماهنگی های لازم به محل مورد نظرتان اعزام می کنیم.

3. مرکز تخصصی تعمیرات فن کویل در چه زمان هایی خدمت رسانی می کند؟

به صورت شبانه روز از طریق پر کردن فرم ثبت درخواست آنلاین مشکل دستگاه خود را با کارشناسان ما مطرح کنید. سپس در اسرع وقت همکاران ما پاسخگوی شما خواهند بود.

5/5 - (4 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.