همانطور که می دانید، امروزه استفاده از استخر ها به شدت رواج یافته است و اغلب افراد در منازل شان از استخر های مجلل و مدرن بهره مند هستند. اما برای ساخت آبنما و ساخت و تعمیر استخر ها، نیاز به تجهیزات مشخصی خواهد بود. به همین خاطر فروشگاه های بسیاری همچون اول سرویس، می تواند این قطعات را در اختیار مشتریان خود قرار دهند و یا به عبارت دیگر به فروش تجهیزات استخر بپردازند.

اگر با نحوه خرید و فروش تجهیزات ساخت استخر و ساخت جکوزی آشنا نیستید، به شما پیشنهاد می دهیم تا انتها با ما همراه بمانید و مطالب ذکر شده را مورد مطالعه و بررسی تان قرار دهید.

تجهیزات استخر شامل چه مواردی می شود؟

 

لیست تجهیزات استخر اول سرویس:

✔️ فیلتر
✔️ مبدل حرارتی
✔️ سیستم ضدعفونی
✔️ نازل آبنما
✔️ نرده و پله استخر
✔️ پمپ تصفیه
✔️ پمپ جت جکوزی
✔️ گرمکن استخر
✔️ چراغ استخر
✔️ تجهیزات سونا
✔️ اسکیمر
✔️ جاروی استخر

 

همان گونه که می دانید، استخر ها تجهیزات گوناگونی را در بر دارند که برخی از آن ها عبارت اند از:

  • پمپ استخر

یکی از مهم ترین تجهیزات استخر، می توان به پمپ اشاره نمود. بسیاری از افراد ممکن است ندانند پمپ استخر چه کاربردی دارد، به همین خاطر باید بگوییم پمپ های استخر می توانند آب را به حرکت در آورند و آن را به جریان بی اندازند. در واقع، مکش و دهش از مهم ترین کاربرد های پمپ های استخر محسوب می گردد.

پمپ های استخر از جنس های گوناگونی تولید می شوند که از بهترین آن ها می توان پمپ های برنز و استیل را نام برد. این نوع پمپ ها، به ندرت دچار فرسودگی می شوند و افراد می توانند طی سالیان متوالی آن ها را مورد استفاده شان قرار دهند. افراد می توانند این پمپ ها را با قیمت مقرون به صرفه ای از فروشگاه تجهیزات استخر اول سرویس تهیه نمایند.

  • فیلتر شنی

از دیگر تجهیزاتی که در فروشگاه تجهیزات استخر سونا به شدت به چشم می خورد، فیلتر های شنی هستند. این فیلتر ها برای تمامی استخر ها ضروری تلقی می شوند، زیرا با استفاده از آن ها می توان تمامی آلودگی های فیزیکی اب استخر را تصفیه نمود و آبی زلال را در استخر ها شاهد بود. هنگامی که آب از سمت بالا وارد فیلتر شنی می شود، روندی را طی کرده و پس از تصفیه کامل، از سمت زیرین فیلتر خارج می گردد. لازم است به هنگام خرید تجهیزات جانبی استخر به فیلتر های شنی نیز توجه داشته باشید.

  • هیتر

یکی از کاربردی ترین تجهیزات استخر ها، می توان به هیتر ها اشاره نمود. همانطور که می دانید، اب گرم یکی از الزامات استخر های خانگی و عمومی می باشد. برای این که بتوان اب استخر ها را در کم ترین زمان ممکن گرم نمود، می بایست به شرکت فروش تجهیزات استخر مراجعه نمود و هیتر ها را مورد خریداری قرار داد. برای استفاده از هیتر ها، می بایست به گاز دسترسی داشت. زیرا این محصول تنها با انرژی گاز قابل استفاده خواهد بود که افراد پیش از خرید می بایست به این موضوع توجه نمایند.

  • فیلتر کارتریجی

یکی دیگر از فیلتر های محبوب در استخر ها، می توان فیلتر های کارتریجی را نام برد. این فیلتر محبوب و فوق العاده، می تواند ذرات معلقی که در آب استخر موجود می باشند را به خوبی تصفیه نموده و آبی پاکیزه را برای استفاده مجدد فراهم سازد. فیلتر های کارتریجی در انواع گوناگونی طراحی و تولید می شوند که افراد پیش از خرید می بایست تمامی آن ها را مورد بررسی قرار داده و سپس به خرید آن بپردازند.

  • سختی گیر

همانطور که می دانید، سختی آب همواره در حال تغییر است و نمی توان دائما آن را یکسان نگهداشت. اگر سختی آب بیش از اندازه شود، نمی توان از اب برای مصرف استفاده نمود، زیرا مشکلات متعددی برای انسان ها به وجود خواهد آمد. سختی گیر ها می توانند سختی آب را به خوبی کنترل کرده و آن را برای مصرف آماده سازی نمایند. سختی گیر ها را می توان از مراکزی همچون اول سرویس که فروش تجهیزات استخر خانگی را انجام می دهند، تهیه نمود.

  • پمپ تزریق کلر

اگر می خواهید به خرید تجهیزات استخر بپردازید، باید بدانید یکی از محبوب ترین تجهیزات برای استخر های شخصی و عمومی، پمپ تزریق کلر می باشد. برای این که بتوان آب ها را به خوبی پاکیزه نمود و آلودگی های فیزیکی و شیمیایی آن ها را از بین برد، می بایست از فیلتر ها و پمپ تزریق کلر به طور همزمان استفاده گردد. پمپ های تزریق کلر بر اساس اندازه و میزان استفاده از استخر ها انتخاب می شوند، زیرا اندازه و کاربرد تمامی پمپ های تزریق کلر یکسان نخواهد بود.

بسیاری از افراد ممکن است با خود بپرسند با خرید پمپ تزریق کلر چه اتفاقی خواهد افتاد؟ در پاسخ به چنین سوالاتی لازم است بگوییم این پمپ ها می توانند مقدار معین و مشخصی کلر را به آب استخر افزوده و در نهایت ph آب را تنظیم نمایند. هنگامی که ph آب در حالت تعادل باشد، ویروس ها و باکتری ها از بین رفته و افراد می توانند با خیال راحت از استخر خود بهره مند گردند.

افرادی که می خواهند با استفاده از این محصول به کلرزنی بپردازند، می بایست قرص و یا محلول کلر را در دستگاه قرار داده و سپس آن را به راحتی در اب استخر تزریق نمایند.

فروش تجهیزات استخر در چه مناطقی از تهران انجام می شود؟

  • فروش تجهیزات استخر در شمال تهران
  • فروش تجهیزات استخر در شرق تهران
  • فروش تجهیزات استخر در غرب تهران
  • فروش تجهیزات استخر در جنوب تهران

لذا باید بگوییم فروش تجهیزات استخر در تمامی مناطق استان تهران قابل انجام خواهد بود و افراد می بایست در هنگام خرید به این موضوع توجه داشته باشند.

 بهترین مرکز فروش تجهیزات استخر

از دیگر مواردی که باید به آن توجه داشته باشید، خرید و فروش فروش تجهیزات استخر در تهران از فروشگاه و مراکز معتبر است. مراکز متعددی برای فروش تجهیزات استخر وجود دارد که از بهترین آن ها می توان به فروشگاه اول سرویس اشاره نمود. این فروشگاه فروش تجهیزات موتورخانه استخر را نیز انجام می دهد.

هزینه فروش تجهیزات استخر چگونه می باشد؟

باید بگوییم قیمت خرید تجهیزات استخر بر اساس نوع و کیفیت آن تعیین می گردند که افراد می توانند با توجه به بودجه و نوع نیاز شان به تهیه لوازم و تجهیزات استخر بپردازند.

سخن پایانی

همانطور که تاکنون متوجه شده اید، برای این که بتوان از استخر های خانگی و یا عمومی به خوبی استفاده نمود، می بایست تجهیزات مورد نیاز را برای آن فراهم کرد. به همین منظور در این قسمت سعی نمودیم تا شما را به طور کامل و جامع با تجهیزات استخر ها آشنا نماییم. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق بتوانید سوالات و ابهامات ذهن تان را رفع کرده و در صورت نیاز به خرید تجهیزات مد نظر تان نیز بپردازید.

مجموعه اول سرویس با ارائه خدمات باکیفیت در زمینه طراحی، ساخت استخر سونا و جکوزی و حتی سرویس و نگهداری استخر و لوله کشی استخر و ساخت تصفیه خانه استخر به شکل کاملا حرفه پاسخگوی نیاز شما مشتریان محترم می باشد. برای مشاوره با کارشناسان ما و کسب اطلاعات بیشتر درمورد لوله کشی جکوزی با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.