پکیج ایران رادیاتور در بازار تأسیسات ایران مهمترین جایگاه را دارد و این جایگاه برگرفته از کیفیت ،سابقه ، توان تولید و خدمات پکیج ایران رادیاتور شرکت ایران رادیاتور میباشد . گروه خدماتی اوّل سرویس به عنوان واحد خدمات پکیج ایران رادیاتور با شماره تلفن ۷۳۰۹۲-۰۲۱ به عنوان فعال ترین مرکز خدمات پکیج ایران رادیاتور در شهر تهران شناخته شده است و آماده ارائه هوشمندانه  ترین خدمات پکیج ایران رادیاتور میباشد. امروزه پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور و پکیج شوفاژ زمینی ایران رادیاتور بهترین جایگزین برای موتورخانه مرکزی در نظر گرفته میشود. مهمترین دلیل انتخاب پکیج دیواری ایران رادیاتور و پکیج زمینی ایران رادیاتور علاوه بر بازده گرمایشی بالا و صرفه جوئی در مصرف انرژی مستقل بودن آپارتمان و ویلا در کنترل دما و نظارت بر آن میباشد که این استقلال ،میتواند باعث حذف لوله کشی رایزرها وعدم خرید و احداث تجهیزات موتورخانه نیز می شود.

انواع پکیج ایران رادیاتور کدامند و آنها را بهتر بشناسیم

پکیج ایران رادیاتور از منظر ظرفیت بسیار متنوع و از نظر شرایط نصب به دو نوع پکیج شوفاژدیواری ایران رادیاتور و پکیج زمینی ایران رادیاتور دسته بندی میشود.

پکیج زمینی ایران رادیاتور

پکیج زمینی ایران رادیاتور غالباً برای ساختمان ، ویلا،و آپارتمان های با متراژ بالا استفاده میشود که در دو مدل گازسوز و گازوئیل سوز و در انواع بدون مخزن و مخزن دار با قابلیت ذخیره آب گرم برای ساختمان هایی که بیشتر از یک سرویس بهداشتی دارند.
محل نصب این نسل از پکیج در آشپزخانه ، انباری زیرزمین و پارکینگ و خارج از محل ساختمان مسکونی است.

پکیج دیواری ایران رادیاتور
پکیج دیواری ایران رادیاتور پر مصرف ترین پکیج شوفاژ دیواری در ایران است که در ظرفیت های ۲۲هزار ، ۲۴هزار، ۲۸هزار و ۳۶هزار کیلوکالری و به صورت آنالوگ ودیجیتال و در انواع فن دار و بدون فن و تک مبدل و دو مبدله ساخته و به بازار عرضه میشود و جهت آپارتمانهایی تا مساحت تا حدود ۲۰۰متر مربع مورد استفاده قرار میگیرد. لازم به توضیح است که کلیه محصولات پکیج دیواری ایران رادیاتور فقط با سوخت گاز کار میکند. پکیج ایران رادیاتور دو مبدل به یک مبدل ثانویه جهت تولید آب گرم یکنواخت مجهز میباشد.پکیج ایران رادیاتور مدل فن دار مخصوص آپارتمان هایی که محل نصب آن در آشپزخانه و داخل کابینت است یا اینکه فاقد دودکش عمودی یا قسمت افقی دودکش بیشتر از ۳متر میباشد . در این حالت باید از دودکش دو جداره استفاده شود که این دودکش توسط جدار اوّل و بوسیله فن پکیج ایران رادیاتور هوای تازه مورد نیاز پکیج را مکش و تأمین کرده این فرآیند باعث میشود که پکیج ایران رادیاتور جهت احتراق از اکسیژن فضای داخل منزل مسکونی که متعلق به تنفس ساکنین منزل است استفاده نکند و جداره دوّم آن گازهای سمّی و خطرناک حاصل از احتراق پکیج ایران رادیاتور را به بیرون منتقل میکند.
ذکر دوباره این مطب خالی از لطف نیست که پکیج زمینی ایران رادیاتور در دو مدل گازسوز و پکیج شوفاز زمینی ایران رادیاتور دوگانه سوز عرضه میشود که در مدل دوگانه سوز خرید و نصب مشعل بنا بر سوخت گاز یا گازوئیل و تجهیزات وابسته مثل شیلنگ و فیلتر الزامی است و محل نصب آن در خارج از فضای مسکونی در انباری، زیرزمین، پارکینگ یا فضای خارجی ساختمان است.

محاسن و مزایای پکیج شوفاز دیواری ایران رادیاتور

بهترین انتخاب برای منزل و آپارتمان های کوچک و متراژ زیر بنای پایین

عدم اشغال فضای زیاد یا زیربنا

سوختی پاکیزه در کنار تولید گرمای بالا و صرفه جویی درمصرف انرژی

مستقل در استفاده از آب مصرفی و بهداشتی و تنظیم دمای آب دلخواه از دیگر واحد های آپارتمان

نصب آسان و سریع دستگاه

آب گرم  سریع و نامحدود متناسب با سرویسهای بهداشتی دوش و ظرفشوئی

گرمایش مطبوع و یکنواخت

عدم نیاز به ایجاد موتورخانه مرکزی با استفاده از پکیج شوفاژ دیواری

امکان نظارت سیستم در داخل ساختمان با نصب از پکیج  شوفاژ دیواری

عدم هزینه شارژ ماهانه موتورخانه و تعمیر و نگهداری با وجود پکیج شوفاژ دیواری

سهولت در نصب ، راه اندازی ، سرویس و نگهداری با بهره گیری از پکیج  شوفاژ دیواری

امنیت بالاتر به دلیل وجود سنسورهای ایمنی برای آبگرم مصرفی و گرمایشی و سنسور دود و غیره با استفاده از پکیج شوفاژ دیواری

ابعاد کوچکتر به اندازه یک آبگرمکن دیواری با استفاده از پکیج  شوفاژ دیواری

مزایا و معایب پکیج شوفاز زمینی ایران رادیاتور
به علت عدم استفاده از مخزن ذخیره با بازکردن چند عدد شیر آب مصرفی به صورت همزمان ممکن است حجم آب کاهش یابد.

با قطع برق یا بروز اشکال در سیستم پکیج دیواری امکان دسترسی به آب گرم مقدور نیست.

مدل های کوچک و بدون منبع ذخیره، برای مکان هایی با دو یا چند حمام یا سرویس بهداشتی مناسب نیست.

فاکتورهای مهم در انتخاب پکیج ایران رادیاتور
۱– متراژزیربنای مفید آپارتمان ،ویلا یا منزل
۲- تعداد سرویسهای بهداشتی و نرخ میزان آبگرم بهداشتی مورد نیاز
۳- روش، سایز و ارتفاع دودکش توکار (بهتر است که دودکش به هیچ عنوان افقی اجرا نشود)
۴- عبور یا تأمین اکسیژن و هوای مورد نیاز پکیج ایران رادیاتور

آیا میتوان یک  پکیج ایران رادیاتور را برای دو یاچند آپارتمان نصب کرد؟
در صورت استفاده غیر مسکونی (اداری یا تجاری) که مصرف آبگرم چندانی ندارند وبرابری توان خروجی پکیج و زیربنای ساختمان با رعایت مسایل فنی و رعایت اصول ایمنی می‌توان یک پکیج ایران رادیاتور را برای دو یاچند واحد استفاده کرد ،امّا برای پکیج شوفاژ زمینی ایران رادیاتور با توجه به اینکه در مدل مخزن دار آب گرم بیشتری تولید و ذخیره میشود ، اگر متراژ واحد ها با ظرفیت پکیج زمینی ایران رادیاتور برابری داشته باشد و تعداد سرویسهای بهداشتی منطقی باشد میتوان از پکیج زمینی ایران رادیاتور استفاده کرد.

پکیج ایران رادیاتور و داکت اسپلیت
پکیج دیواری ایران رادیاتور و داکت اسپلیت پرطرفدارترین همکاری سیستمهای سرمایش و گرمایش میباشند داکت اسپلیت با تجهیزات کامل میتواند بهترین سرمایش را در فصول گرم سال به فضای ساختمان ارائه دهد و با همکاری پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور یا پکیج دیواری ایران رادیاتور که کوئل قرار گرفته در مسیر داکت اسپلیت را گرم میکند شرایط دمایی ایده ال را در فصول سرد سال ارائه دهد

پکیج ایران رادیاتور و فن کوئل
پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور و پکیج شوفاژ زمینی ایران رادیاتور با فن کوئلهای زمینی سقفی و سقفی توکار سازگاری داشته و در صورت اجرای اصولی میتواند دمای مطلوب متناسب با فصول سرما و گرما را به شما ارائه دهند.

پکیج ایران رادیاتور و رادیاتور آلومینوم یا رادیاتور پانلی
پکیج ایران رادیاتور میتواند با رادیاتور آلومینوم یا رادیاتور پانلی در مقام اوّل سیستمهای گرمایشی به لحاظ نصب آسان و اقتصادی باشد. عملاً پکیج ایران رادیاتور در ابتدا برای گرمایش با رادیاتور شوفاژ طراحی شد و سپس با افزایش قدرت و تکامل تجهیزات داخلی امکان استفاده با دیگر مبدلهای گرمایش را پیدا کرد.

خدمات پکیج ایران رادیاتور
خدمات پکیج ایران رادیاتور از شبکه گسترده ای برخوردار است. از آنجا که به لحاظ تعداد فروش و نصب پکیج، شرکت ایران رادیاتور در ایران رکوردار است افراد متخصص و شرکتهای متعدد به ارائه خدمات پکیج ایران رادیاتور مشغول هستند. امّا این تعدد مبین این نیست که تعمیر پکیج ایران رادیاتور فرآیندی غیر تخصصی و غیرفنی نباشد بلکه تعمیر پکیج ایران رادیاتوریک عملیات کاملاً حرفه ای میباشد و باید از افراد با تجربه و دارای مدرک تخصصی در این زمینه استفاده شود. پس گروه خدمات اوّل سرویس توصیه میکند علاوه بر اینکه از افرادی که فقط نام سرویس کار تعمیر پکیج ایران رادیاتور را یدک میکند استفاده نکنید بلکه از تکنسینهای مجرب و کار آزموده در زمینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور که دوره های آموزشی را فرادیده اند در گروه خدماتی اوّل سرویس بهره گیری کنید.

پکیج ایران رادیاتور با اوّل سرویس
همانطور که گفته شد و میدانید تعمیر پکیج ایران رادیاتور یک فرآیند تخصصی و کاملاً حرفه ای است گروه اوّل سرویس به عنوان ارائه دهنده سرویسهای تخصصی تعمیر پکیج ایران رادیاتور اعلام میکند که :

۱- سرویس کاران تعمیر پکیج ایران رادیاتور در اوّل سرویس مستقیماً از شرکت ارسال میشوند و دارای  لباس کارمخصوص اوّل سرویس و کارت شناسایی هستند . این افراد در هنگام عضویت و همکاری در اوّل سرویس از فیلترهای شخصیتی ، اجتماعی و فنی و مصاحبه با کارشناسان مجرب اوّل سرویس گذشته و کاملاً به رعایت اصول انضباطی و اخلاقی متعهد هستند به زبان ساده هر کس نمیتواند از همکاران اوّل سرویس باشد. لذا از سرویس کاران کارت شناسایی بخواهید یا از شرکت اوّل سرویس استعلام کنید.

تعمیر پکیج زمینی ایران رادیاتور
تعمیر پکیج زمینی ایران رادیاتور با توجه به اینکه به لحاظ فنی و ساختاری با پکیج دیواری ایران رادیاتور تفاوتهای دارد در نوع سرویس دهی نیزتفاوتهایی دارد. هستند سرویس کارانی که هم سرویس تعمیر پکیج زمینی ایران رادیاتوررا انجام میدهند و هم تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور امّا پکیج زمینی ایران رادیاتور نیازمند قطعات خاصی است و باید این قطعات را به همراه داشته باشد البته که درزمینه قطعات اصلی باید از خدمات پکیج ایران رادیاتور کمک گرفت،پکیج زمینی ایران رادیاتوربیشتر در ویلاهای حاشیه شهرها استفاده و نصب میشوند و سرویس کاران برای تعمیر پکیج زمینی ایران رادیاتور باید مسافت زیادی را طی کنند که این خود باعث افزایش هزینه اجرت جهت تعمیر پکیج زمینی ایران رادیاتور است. برای بهره مندی از خدمات فروش و نصب رادیاتور با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

گردآورنده : مسعود بختیاری

5/5 - (1 امتیاز)